دیدار استاندار یزد با اعضای شورای اسلامی شهر یزد


استاندار یزد و جمعی از مدیران استان از شورای اسلامی شهر یزد بازدید و از نزدیک در جریان روند اجرای برنامه های این شورا قرار گرفتند.
" محمد رضا فلاح زاده " در این دیدار ضمن قدردانی از خدمات مسئولین شهرداری و شورای اسلامی شهر گفت: مردم به شما اعتماد کرده اند، لذا باید با خدمت رسانی به آنها ، رضایت آنها را به دست آورد.
فلاح زاده سیاست گذاری ، نظارت ، انتخاب شهردار و تعامل با ادارات جهت انجام امور شهروندان را از جمله وظایف و کارکردهای شورای اسلامی شهر برشمرد.
فلاح زاده خواستار بازنگری الگوهای ساختار شهرداری  شد و گفت: باید در راستای فضا سازی شهر با ویژگی کاملا اسلامی ایرانی تلاش کنیم.
احترام به حقوق شهروندی ، ترویج فرهنگ و اخلاق دینی و استفاده از الگوها و نشانه های دینی در شهر از مهمترین نکاتی بود که استاندار در این نشست مطرح کرد.
وی گفت: باید از ایده ها و نظرات  نخبگان در اجرای طرح های مشارکتی در راستای بالا بردن توانمندیهای شهرداری بهره گرفت.
وی همچنین به بافت تاریخی شهر یزد اشاره کرد و گفت: مقرر شده سازمان میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی و سازمان مسکن و شهرسازی طرحی را برای بافت تاریخی شهر یزد تهیه کنند.
استاندار یزد  پیشگیری ، ساماندهی و نظارت را سه اصل  مهم در مقوله مدیریت شهری دانست و از مسئولین استان خواست با دقت نظر بیشتر در زمینه عمران شهری فعالیت کنند.
در ابتدای این دیدار اعضای شورای شهر و شهردار درباره مسائل و مشکلات شهر یزد مطالبی را بیان کردند.
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا